Sunday, June 11, 2017

მათემატიკის სწავლების სტანდარტები


მათ. გაძ. IX.12. მოსწავლეს შეუძლია  სიბრტყეზე ფიგურათა გეომეტრიულ გარდაქმნებგამოკვლევა და მათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·      ახდენს გეომეტრიულ გარდაქმნებს სიბრტყეზე და მარტივ შემთხვევებში იყენებს მათ ფიგურათა ტოლობის დასადგენად ;
·      იყენებს კოორდინატებს გეომეტრიული გარდაქმნების (პარალელური გადატანა, ღერძული/ცენტრული სიმეტრია) შესრულებისა და გამოსახვისათვის ;
·      მსჯელობს და აკეთებს დასკვნას ერთი და იგივე ტიპის გეომეტრიული გარდაქმნების (პარალელური გადატანა, მობრუნებები ერთი და იგივე ცენტრის გარშემო, ღერძული სიმეტრიები პარალელური ღერძების მიმართ, საერთო ცენტრის მქონე ჰომოთეტიები) კომპოზიციების შესახებ ;
·      ფიგურის და/ან გეომეტრიული გარდაქმნების თვისებების მიხედვით მსჯელობს მოცემული ფიგურებით სიბრტყის დაფარვის შესაძლებლობის შესახებ; შესაბამის შემთხვევაში ახდენს  სიბრტყის (ლოკალურად) დაფარვის დემონსტრირებას.






21 საუკუნის უნარ-ჩვევები


  • სხვადასხვა ჯგუფებთან ეფექტური მუშაობის უნარის განვითარება.
  • ინფორმაციაზე წვდომისა და მისი საფუძვლიანი ცოდნის მიღების უნარ-ჩვევა
  • ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენების უნარ- ჩვევა
                 

No comments:

Post a Comment