შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· ახდენს გეომეტრიულ გარდაქმნებს სიბრტყეზე და მარტივ შემთხვევებში იყენებს მათ
ფიგურათა ტოლობის დასადგენად ;
· იყენებს კოორდინატებს გეომეტრიული გარდაქმნების (პარალელური გადატანა,
ღერძული/ცენტრული სიმეტრია) შესრულებისა და გამოსახვისათვის ;
· მსჯელობს და აკეთებს დასკვნას ერთი და იგივე ტიპის გეომეტრიული გარდაქმნების
(პარალელური გადატანა, მობრუნებები ერთი და იგივე ცენტრის გარშემო, ღერძული
სიმეტრიები პარალელური ღერძების მიმართ, საერთო ცენტრის მქონე ჰომოთეტიები)
კომპოზიციების შესახებ ;
· ფიგურის და/ან გეომეტრიული გარდაქმნების თვისებების მიხედვით მსჯელობს
მოცემული ფიგურებით სიბრტყის დაფარვის შესაძლებლობის შესახებ; შესაბამის
შემთხვევაში ახდენს სიბრტყის (ლოკალურად)
დაფარვის დემონსტრირებას.
21 საუკუნის უნარ-ჩვევები
- სხვადასხვა ჯგუფებთან ეფექტური მუშაობის უნარის განვითარება.
- ინფორმაციაზე წვდომისა და მისი საფუძვლიანი ცოდნის მიღების უნარ-ჩვევა
- ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენების უნარ- ჩვევა
No comments:
Post a Comment